Monday, October 17, 2011

8 nädal. Virtuaalmaailmad

Ülesanne: Tutvu mõne vabalt valitud virtuaalmaailmaga (Second Life sobib, aga soovi korral võib ka mõni muu olla) ja kirjelda ajaveebis oma kogemusi.

Ütlen ausalt ära, sellel teemal olen ma totaalne võhik. Et sel teemal üldse sõna võtta ning "omast kogemusest" rääkida tuleb see kogemus omandada ning selleks otsustan sukelduda virtuaalmaailma Second Life.

Selleks, et Second Life-i üldse siseneda on vaja luua konto, mille loomine käib õnneks kiirelt ja lihtsalt. Mis mulle aga kohe üldse ei meeldi on see, et ma oma arvutisse jälle mingeid asju installeerima pean. Aga no olgu, kui vaja siis vaja.

Nii, lõpuks õnnelikult sisse loginud.. huuh, keeruline on see avatariga liikumine. Ma ei saa aru mida ma tegin, aga mu tegelane jäi vahepeal oma juustest ilma. Kuidagi moodi suutsin ma ennast teleportida mingile peole, kus kõigil näib lõbus olevat, aga ma seisan nagu post, suutmata aru saada, mida ma nüüd tegema peaks. Ekraanile ilmub chat ja minu pähe tekkis küsimus, kuidas ma siit ära saan, sest tekkis kuidagi eksinud kassipoja tunne.

Ei, mulle see asi ei meeldi ja hea ongi, ei ole vaja veel ühte asja mis naelutaks arvuti taha. Mulle meeldib reaalne maailm rohkem, tunnen siin ennast paremini ning kindlamini. Seega Second Life -- >uninstall.

No comments:

Post a Comment